Мета:
формувати в учнів екологічний світогляд, свідоме ставлення до проблем суспільства та відповідну
поведінку в суспільстві; виховувати економічні аспекти використання
енергетичних ресурсів.
У сучасному світі змінились
ціннісні орієнтири суспільства, і це відразу відбилось на переносі акценту з
ролі певних шкільних предметів, наприклад, фізики як рушійної сили
науково-технічного прогресу, на роль головного інструменту збереження навколишнього
середовища.
Охорона навколишнього середовища відповідає змісту та
специфіці шкільного курсу фізики. І саме на основі досягнень фізики створюються
нові альтернативні технології, що зберігають природні ресурси й не забруднюють
навколишнє середовище.
Екологічна освіта передбачає формування екологічного
світогляду, екологічної свідомості та відповідної поведінки, що якнайкраще
досягається при впровадженні проектної діяльності учнів. Цей метод дозволяє
об'єднати навчання з активною діяльністю учнів, сприяє свідомому ставленню до
проблем суспільства, формуванню активної громадської позиції
Під час проведення «Дня енергозбереження в нашій школі»
висвітлювались наступні питання:
1. Знайомство із Законом
України «Про енергозбереження».
2. Актуальність питання( енергія в нашому житті, джерела
енергії, екологічні й економічні аспекти використання енергетичних ресурсів).
3. Аналіз проведеної роботи в навчальному закладі тавдома на
підставі учнівських дослідженьВароді А., Макі М., Макі С.учнів 9 класу.
Всі учні та вчителі школи
внесли корисні поради щодо раціонального використання енергії та збереження
енергоресурсів і прикріпили на табло «Бережіть енергію!»
В навчальному закладі зроблений перший ефективний крок - заміна
ламп розжарювання на енергозберігаючі в кабінеті фізики.
|