Основні пріоритети в роботі школи:
- створення передумов для всебічного розвитку дитини;
- розвиток творчих здібностей учнів, індивідуалізація їх навчання з урахуванням інтересів і нахилів;
- формування творчого працездатного колективу;
- використання передових науково-педагогічних та інформаційних технологій в навчальному процесі;
- гуманістична особистісно-орієнтована педагогіка та психологія;
- комплексна система позакласної та позашкільної роботи, напрямлена на реалізацію творчих, духовних, інтелектуальних потреб дитини.
Напрямки модернізації закладу:
- • розвиток системи безперервної освіти та навчання протягом життя;
- • забезпечення економічних і соціальних гарантій для професійної самореалізації педагогічних працівників, підвищення їх соціального статусу;
- • посилення ролі органів місцевого самоврядування, активізацію участі батьків, піклувальних рад, меценатів, громадських організацій, фондів, засобів масової інформації у навчально-виховній, науково-методичній, економічній діяльності навчального закладу, прогнозуванні його розвитку, оцінці якості освітніх послуг.
- • виховання особистості, яка усвідомлює свою належність до українського народу, сучасної європейської цивілізації, орієнтується в реаліях і перспективах соціокультурної динаміки, підготовлена до життя і праці у світі, що змінюється;
- • збереження та збагачення українських та угорських традицій, виховання
- шанобливого ставлення до національних святинь, української та угорської мов.
- • виховання людини демократичного світогляду, яка дотримується громадянських прав і свобод, з повагою ставиться до традицій, культури, віросповідання та мови спілкування народів світу;
- • формування у дітей та молоді сучасного світогляду, розвитку творчих здібностей і навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти і самореалізації особистості;
- • підвищення кваліфікації кадрів, здатних до творчої праці, професійного розвитку, освоєння та впровадження наукоємних та інформаційних технологій;
- • стимулювання у молоді прагнення до здорового способу життя.